MANAS DZĪVES SUPERHITS

Publicēšanas datums : 01.02.2021

EHR Superhits piedāvā raidījumu MANAS DZĪVES SUPERHITS ar Valdi Čirkstu! Tevi sagaida atklātas un izklaidējošas sarunas par mūziku, dzīvi un likteņa pavērsieniem.

image 1

Katru nedēļu mūsu viesi studijā atcerēsies dziesmas, kas liek justies labāk, ar tām saistītos notikumus un piedzīvojumus viņu dzīvēs. Tie būs viņu dzīves SUPERHITI!

Raidījuma MANAS DZĪVES SUPERHITS spilgtākie momenti EHR Superhits ēterā svētdienās, plkst. 19:00. Raidījuma pilno versiju klausies jau tagad - sev ērtā laikā, portālā ehrhiti.lv un EHR aplikācijā sadaļā PODKĀSTI.

#27 ĒRIKA MOSKVINA , LG Mārketinga nodaļas Baltijas valstīs vadītāja

Šis noteikti ir pats 'smagākais' raidījums; man viešņa studijā LG Mārketinga nodaļas Baltijas valstīs vadītāja Ērika Moskvina: Rokmūzikas pavadībā noskaidrosim: # kā garšo tarantulas; # vai suņus ēst ir ētiski; # ko sieviete viena pati meklē Everestā; # īpašā elpošanas metode; # ko sagaidīt no cilvēkiem Āzijā un daudzus citu Ērikas dzīves piedzīvojumus kopā ar dziesmām, kas liek justies labāk.

#26 ZANE LAPIŅA, WOLT mārketinga vadītāja Latvijā

Visnotaļ nenopietna un jautra saruna par nopietnām tēmām kopā ar WOLT mārketinga vadītāju Latvijā Zani Lapiņu. Čalojam par: # kā WOLT 'pārdod' laiku; # mārketinga 'noslēpumi' un zīmola stāsts; # 'slikttajiem ieradumiem' ; # 3 mūžīgās mīlestības un pārmaiņas; # kas piešķir vērtību cilvēkam; # saistošā grupa "Muse"; # attiecībām - kā mēs tās veidojam un kā izsvērt kur, ko un kāpēc - klausoties dziesmas, kas liek justies labāk.

#25 ANDIS LAVEIĶIS, reklāmas aģentūras 'Initiative' vadītājs

EHR Superhitus izvēlas reklāmas aģentūras 'Initiative' vadītāju Andi Laveiķi. Raidījumā aprunājamies par: # kāds ir labs uzņēmuma vadītājs; # kāpēc Andis izvēlas mierīgu mūzikus sportojot; # vai mums ir jāzin, ko nesīs rītdiena? # pārsteigums 'svešiniekiem', ko ikviens var darīt ikdienā; # veidi, kā rīkoties, ja sastopies ar neadekvātu rīcību; # nedaudz par spokiem un mums neredzamo pasauli; # X -faktors un kā tikt galā ar stresu, kā arī daudzas aizraujošas atklāsmes, klausoties dziesmas, kas liek justies labāk.

#24 ARVILS KUPRIS, Oriflame vadītājs Baltijas valstīs

Klausāmies Arvila SuperHitu TOP5 un uzzinām: # Kas ir mārketinga inženierija; # Zināt to, ka neko nezini: # Kas ir lētākais resurss, un vai tas ir bezjēdzīgs; # Ģeniālas idejas, kā nopelnīt miljonus? # "Noslēpumi" no jautrās dzīves'; # Stāsts par to, kā studenti uz Lattelekom zvanīja; # Vai vajag ēst taukus? un daudzi citi pārspriedumi, klausoties dziesmas, kas liek justies labāk. Manas Dzīves Superhits.

#23 GUNDEGA LAUGALE, Maxima Latvija mārketinga departamenta direktore

Šoreiz dziesmas izvēlas Maxima Latvija mārketinga departamenta direktore Gundega Laugale. Uzzināsim karjeras veidošanas 'noslēpumus' - kas ir galvenā atslēga; # kā ļaut citiem ( darbiniekiem un bērniem) klupt un pieļaut kļūdas; # šis un tas par lielajām dzīves atklāsmēm un kā tās nāk; # nūjošana NAV vienkārša pastaiga; # par labo cilvēkos un vēl, un vēl, un vēl, kopā ar dziesmām, kas liek justies labāk.

#22 RAIMONDS OKMANIS, LATS valdes priekšsēdētājs

Ar savu superhitu izlasi studijā LATS valdes priekšsēdētājs Raimonds Okmanis; Klausīsimies dziesmas, kas liek justies labāk un uzzināsim: # kā Kanādas letiņi studentus par spiegiem uzskatīja; # kā būt pareizajā vietā un pareizajā laikā; # vai mūsu iedomātais darba tikums ir mīts; # par vēsturi no otras okeāna puses; # kas Raimondam ir kopīgs ar Kārli Ulmani; # par Latvijas muzikālajām un Raimonda vērtībām, kā arī veiksmes formulu; to, kas ir pamatā šai formulai un daudzas citas interesantas un aizraujošas lietas, pozitīvā gaisotnē klausoties dziesmas, kas liek justies labāk. Vienmēr!

#21 MĀRTIŅŠ BARKĀNS, Abavas vīna darītavas saimnieks

Šoreiz dziesmas, kas liek justies labāk 'uzspēlē' Abavas vīna darītavas saimnieks Mārtiņš Barkāns. Dziesmām pa vidu ieskatīsiemies: # Sabiles vīna darīšanas vēsturē; # parunāsim par demogrāfiju un seriālo monogāmiju; # AI MEIK PĪPL HEPĪ; # latviešu klasika - kad paliek vairs tikai prieks; # dzīves lamatas, iedvesma un radīšana; Klausies un baudi dziesmas, kas liek justies labāk. Manas dzīves Superhits.

#20 ZANE ARNĪTE, INTENSE MEDIA BALTIC vadītāja

"The Doors", 90to gadu grunge, divtūkstošo gadu roks un mūsdienu pops- tik dažāda ir INTENSE MEDIA BALTIC vadītājas Zanes Arnītes muzikālā gaume un dzīve. Zane atklāj: # savu ceļu reklāmā - ieklausies, varbūt tas ir arī tavs aicinājums; # digitālais 'glamūrs' un kalifornizācija; # cik daudz vari izdarīt Tu? Tu būtu pārsteigts! # kulta grupas un 'kaut kas tajā visā ir"; # kā būt īstajā vietā; # Zanes deja pie mikrofona; # par cieņu, dzīvesprieku un likstām par spīti - mūzikas, kas liek justies labāk pavadībā. Šis ir manas dzīves SuperHits ar Zani Arnīti.

#19 INGMĀRS PŪĶIS, LMT viceprezidents

Ar dziesmām, kas liek justies labāk, šonedēļ studijā Ingmārs Pūķis - LMT viceprezidents. Uzzināsim dažas lietas no Ingmāra dzīves, kā piemēram: # kā no avīžpuikas kļūt par sakarnieku?Un kāds tam sakars ar bioloģiju; # dzīvesprieka vērtība un 'čujņiks'; # vai stabila sistēma ir 'laime' vai 'nāve'? Un vai mums to vajag? # krāsainie sapņi, kas ir labāki par Netflix; skaties arī Tu; kā arī daži stāsti par kanjoningu, zemessardzi, cilvēces pieaugšanu un reingkarnāciju. Ingmāra superhiti, kas liek justies labāk.

#18 ILZE ZOSULE, juriste, uņēmēja un labdarības projekta Hospiss.lv viena no dibinātājām

Viešņa studijā - juriste, uņēmēja un labdarības projekta Hospiss.lv viena no dibinātājām Ilze Zosule. Čalojam par # padomju vēsturi un laimīgo bērnību; # kāpēc un kā saglabāt veselīgu paškritiku un izvairīties no iedomības; # Ziemassvētki vasaras vidū un svētku sajūta; # kāda ir Ilzes dāvanu gādāšanas metode; # uzzināsim, kas ir hospiss.lv, un kāpēc tas ir tik aktuāli; # parunāsim par elkiem, mīlestību un citām mūžīgām tēmām dziesmu, kas liek justies labāk pavadībā.

#17 VALTS KĀRKLIŅŠ,Bite lielo klientu nodaļas direktors

Ielūkosimies Bite lielo klientu nodaļas direktora Valta Kārkliņa dziesmu pasaulē un uzzināsim: # kas kopīgs 'action man' Valtam un Elvisam Preslijam; # kāpēc latviešiem ir tik sērīgas dziesmas; # ko nozīmē darbības vārds 'mīlēt'; # par digitālo meditāciju un 'me time'; # kas, pie velna' ir sprogkājis un kā tas izskatās; # vai mūža mīlestība vēl aizvien ir vērtība; # šo un to par 'normālu ģimeni' un kā saglabāt vēsu prātu. Tas viss klausoties dziesmas, kas liek justies labāk.

#16 VILNIS DEBESNIEKS,SKANDI MOTORS PĀRSTĀVIS, elektro auto eksperts.

Dziesmas izvēlās Vilnis Debesnieks - elektro auto eksperts. # uzzini par elektro auto priekšrocībām un esi 'trendā'; # kāpēc elektroautiņi ir stilīgi un 'neizbēgami'; # izvirzīt mērķus un sajust uzvaras garšu; # vai arī Tev sports palīdzēs sajust līdzsvaru dzīvē? # kā neiestigt 'vāveres ritenī' un baudīt dzīvi; # interneta komentāri - ar ko mums nepatīk saskarties, kā 'necepties'par tiem, un daudzas citas aizraujošas tēmas klausoties dziesmas, kas liek justies labāk.

#15 MĀRTIŅŠ ISKROVS, SIA "Food Factory" dibinātājs, līdzīpašnieks.

Studijā ar savu dziesmu izvēli Mārtiņš Iskrovs -cilvēks emulators. Izmēģinājis dzīvē praktiski visas sfēras un darbus. Dzīves vērotājs, analizētājs un baudītājs. Sia "Food Factory" dibinātājs, līdzīpašnieks. Sertificēts fitnesa treneris un vairāku ēdināšanas uzņēmumu vadītājs. Starptautisku Fitnesa sacensību godalgots dalībnieks kategorijā "Men's Physique". Profesionāls makšķerēšanas sportists kategorijā "Spiningošana no laivām" . H2Hfish starptautisko makšķerēšanas turnīru līdzorganizātors un līdzīpašnieks. Nekad nezaudēju - vai nu uzvaru, vai mācos. Dzīves moto: NEKAD,NEKAD,NEKAD NEPADODIES ! Runājam par # veiksmēm un neveiksmēm; # no bārmeņa par baņķieri; # sportu un uzturu; # mīlestības paaudzi; # makšķerēšanas sporta nianses; # kaunu un citām dzīves īpatnībām kopā ar dziesmām, kas liek justies labāk!

#14 DIDZIS BREMZE, SIA Norde izpilddirektors.

Dziesmas, kas liek justies labāk šoreiz ir izvēlējies SIA Norde izpilddirektors Didzis Bremze! Didzis par sevi: Kad biju jauns un mazs man bija bails no augstuma, tagad vēljorojām ir bail, bet vairs nebaidos. Mana mīļākā vieta ir pavadīt laiku ārā, bet mājās, tā ir garāža. Ja man būt jāizvēlas viens ēdiena veids uz visu atlikušo mūžu, tas būtu meksikāņu, jo tas ir spicy. # Pārrunājam soctīku kultūru un 'sekošanu'; # alus darīšanu un dzīvi Amerikā; # par sabiedrisko procesu ietekmēšanu un līdzdalību tajos; # 3 sekunžu princips un citas interesantas un neparastas lietas kopā Didža dzīves superhitiem.

#13 HENRIJS BUKAVS, Latvijas Airēšanas Federācijas prezidents.

Šoreiz pa mūzikas viļņiem airējam kopā ar Latvijas Airēšanas Federācijas prezidentu Henriju Bukavu. Kopā apcerēsim: #močus, ātrumu un adrenalīnu; # akadēmiskā airēšana = mentālais līdzsvars un lieliska fiziskā forma; # DJ pieredze un Uģa Poļa milzīgie skaļruņi; # klasika - Depeche Mode un Midnight Oil; # liktenis un Džordžs Maikls; # māka saglabāt līdzsvaru dzīvē un airēšanas sporta "fun facts",kā arī daudzas citas interesantas tēmas klausoties dziesmas, kas liek justies labāk. Manas dzīves superhits!

#12 GATIS KOKINS, optikas veikalu tīklu (Vision Express, Vizionette, Dr. Lensor, Optio Optika) dibinātājs un līdzīpašnieks.

Studijā viesojas Gatis Kokins - optikas veikalu tīklu (Vision Express, Vizionette, Dr. Lensor, Optio Optika) dibinātājs un līdzīpašnieks. # Uzzināsim interesantus faktus par optikas industriju un ar to saistīto zinātni; # par gatavību uz visu; # kā pārvaram krīzes; # par pokeri un spēli uz naudu; # ģimene- spēks un motivācija # cilvēcība un 'vilku' likumi biznesā; # liktenis, nolemtība un brīvā griba, kā arī daudzas citas aizraujošas tēmas klausoties dziesmas, kas liek justies labāk!

#11 LANA VASIĻJEVA, Sefinance un Latkredit mārketinga daļas vadītāja.

Viešņa studijā -Sefinance un Latkredit mārketinga daļas vadītāja Lana Vasiļjeva: Ikdienas steigā un rutīnā ir jācenšās nepazaudēt sevī iekšējo bērnu, jo viena soļa attālumā no pieaugušā domāšanas veida ir pensionārs. Viens no veidiem, kā to izdarīt ir neuztvert sevi un apkārtējos pārāk nopietni, kā arī mācīties būt atvērtam un vienkārši ļauties. Visi nepieciešamie resursi jau ir mūsos, atliek tikai tam noticēt. # par mārketingu, reklāmu, nejaušībām un "fake"CV; # daudzie mīlestības veidi; # kas traucē pieaugušajiem?; # iemīlēšanās vairākos; vai zviedru ģimene; # laimes mirkļi, apziņas paplašināšana un šokolāde; # sapņu vieta Maiami; # prāta mehānismi, radošums, pornogrāfija un brīnumi, kā arī citas sastošas tēmas dziesmu, kas liek justies labāk pavadībā!

#10 RAIVO ROSTS,Tele 2 CCO.

Ar savu dziesmu izvēli MDzSH studijā TELE2 CCO Raivo Rosts. Šoreiz runājamies par # Tele2 kustību "Latvija strādā"; # par dzīvi Maskavā un sajūtām, ko var iegūt tikai Latvijā; # ko nozīmē jēgpilns internets; # par neesošo 40 gadu 'krīzi', darbaholismu un ambīcijām; # komunikācija attālināti un klātienē, kā arī daudzas citas tēmas, klausoties dziesmas, kas liek justies labāk.

#09 ANDRIS EGLĀJS,TeT mārketinga direktors.

Muzikāla saruna ar TeT mārketinga direktoru Andri Eglāju. # tēti, kas ir '90 b*tch un '90 gadu kucēni; # muzikālā gaume un daži '80 un '90 gadu hiti; # laiks; subjektīvs lielums, vai objektīva parādība; # gaitas Vācijā un der 'Talka'; # Slovēnija. Valsts, kuras nosaukumā ir LOVE! # kas un kam mēs dzenamies pakaļ? # par mīlestību, laimi un to kas svarīgs ikvienam, mūzikas, kas liek justies labāk pavadībā.

#08 JŪLIJA HARITONOVA, Rimonne Rīga (Mattel rotaļlietu izplatītājs) mārketinga vadītāja.

Šajā raidījumā tuvāk iepazīstamies ar Jūliju Haritonovu, Rimonne Rīga (Mattel rotaļlietu izplatītājs) mārketinga vadītāju. Runājam par: # dejošanu savā dzīvojamā istabā un dziedāšanu dušā; # sīkumiem, kas kaitina un sīkumiem, kas iepriecina; # dzīvojam šodienai? # svarīgākais dzīvē un sniegs aprīlī; # vai ir iespējams atdot sevi visu? Un, protams, par mīlestību un mūziku.

#07 JEKATERINA PUKINSKA, Barbora mārketinga vadītāja.

Šajā raidījumā tuvāk iepazīstamies ar Jekaterinu Pukinsku, Barbora mārketinga vadītāju. 1. Ko īsti nozīmē Barbora; 2. Par ērtībām un neērtībām, kāds tam sakars ar pārliecību; 3. Vai var atdot visu? Retoriski. Vai pa īstam? 4. Līdzsvars un kur to meklēt; darbs, ģimene un personiskā izaugsme; 5. Psiholoģija un 'self help' - kam, ko un kāpēc. 6. Cilvēku domu lasīšana un ko īsti mēs kontrolējam, kā arī daudzas citas interesantas un atklātas tēmas.

#06 VIKIJA KLIŠĀNE, "SexyStyle" mārketinga vadītāja

Studijā "SexyStyle" mārketinga vadītāja Vikija Klišāne. Šajā podkāstā: 1. Par muzikālo gaumi; 2. Ļauties vai kontrolēt; 3. Latviešu seksuālā kultūra; 4. Pieaugušo rotaļlietas; Jā. Nē. Kāpēc? 5. Stereotipi un aizspriedumi; 6. Ko nedarīt pieaugušo rotaļās, jeb kāpēc "50 Greja nokrāsas" neder kā instruktāža, un daudzas citas interesantas un brīžiem pikantas tēmas.

#05 KĀRLIS OZOLS, 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Latvijā

Kārlis Ozols ir Pigu Grupas 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Latvijā. 220.lv Marketplace ir tiešsaistes tirdzniecības platforma, kurā ikviens uzņēmējs var ievietot savas preces tirdzniecībai Baltijā lielākajā e-veikalu tīklā (220.lv, pigu.lt, kaup24.ee). Kārlis ir arī grāmatas "Kā gūt panākumus Latvijā" autors, kurā apkopoti panākumiem bagātu Latvijas cilvēku stāsti par viņu ceļu uz sasniegumu virsotnēm. Brīvajā laikā aizraujas ar grāmatu lasīšanu, velo braukšanu un galda spēlēm. Uzzini, kāda ir Kārļa Ozola panākumu atslēga, kā arī klausies viņa superhitu TOP 5.

#04 GUNDARS MARGĒVIČS, Moller Baltic Import Volkswagen mārketinga vadītājs Baltijas valstīs

Studijā ar savu hitu izvēli Gundars Margevičs, Moller Baltic Import Volkswagen mārketinga vadītājs Baltijas valstīs. Nenopietnas sarunas par nopietnām tēmām, un arī par mūziku. Par sevi Gundars saka: "Es esmu auto industrijas dinozaurs, dzīves jēgas meklētājs, melnā humora atbalstītājs." Ienāc un noklausies.

#03 IZLE PRIEDĪTE, VEIKALU TĪKLS "TOP!"

Ilze Priedīte, mārketinga direktore un valdes locekle vietējā veikalu tīklā “top!” ar plašu mārketinga pieredzi dažādos Latvijas uzņēmumos vairāk nekā 10 gadu garumā veidojot dažādu zīmolu atpazīstamību un to mīlestību. Darbā uzdrīkstas riskēt un ieviest ko jaunu. Brīvajā laikā aizraujas ar dažādām sportiskām aktivitātēm, izbauda mūziku, ēst gatavošanu un cilvēkus sev apkārt. Patīk ceļošana, citu kultūru iepazīšana un fotografēšana. Patīk automašīnas un ātrums.

#02 KASPARS TUPIŅŠ, VIADA BALTIJA

Kaspars Tupiņš, Baltijasmaratoni.lv kustības aizsācējs un ‘’VIADA Baltija’’ mārketinga vadītājs. Marketelogs ar vairāk kā 15 gadu profesionālo pieredzi. Šobrīd turpina aktīvi darboties sporta mārketingā, veidojot unikālus ‘’THE COLOR RUN’’, jeb krāsu skrējiena pasākumus Baltijā un organizējot dažādus sporta mārketinga pasākumus, sadarbojoties ar Pasaules līmeņa zīmoliem, kā arī attīstīt VIADA zīmolu Latvijā. No darba brīvajā laikā ir aktīva dzīvesveida piekritējs un aizrautīgs ceļotājs.

#01 RIHARDS FRĪDENBERGS, DINAMO RIGA SHOP

Raidījuma viesis - Rihards FrĪdenbergs, DR SHOP pārstāvis. DR SHOP ir oficiālais Dinamo Rīga uun HK Rīga merchandise ražotājs un izplatītājs. Reklāmists ar vairāk kā 15 gadu stāžu. Patlaban aktīvi darbojas sporta mārketingā, galvenokārt ar hokeju saistītos projektos. Iepriekš dibinājis pats savu radošo aģentūru kura pirmajā gadā sasniedza 1 miljonu latu lielu apgrozījumu, vadījis starptautiskas mediju aģentūras filiāli Latvijā, bijis Latvijas Reklāmas Asociācijas valdes loceklis kā arī pasaulē lielākā reklāmas festivāla Cannes Lions Young Lions uzvarētājs Latvijā un dažus gadus vēlāk bijis arī šī festivāla pārstāvis Latvijā. No darba brīvajā laikā aizraujas ar velosportu un velotūrismu kā arī ir liels 70 – 80. gadu auto entuziasts.

Lejupielādē EHR aplikāciju jau tūlīt!

Saistītie jaunumi

Layer 1 ic-down-white ic-refresh-white ic-star-white