"EHR mediju grupa" iegādājas radiostaciju "Retro FM Latvija"

Lieliskās ziņas! EHR Mediju Grupa iegādājas radiostaciju Retro FM Latvija un nostiprinās kā radio auditorijas līderis mediju tirgū.

EHR Mediju Grupa Latvijas tirgū nostiprinās kā auditorijas līderis starp vadošajām radiostaciju grupām līdz ar darījuma noslēgšanu par radiostacijas Retro FM iegādi. Atbilstoši pētījumu kompānijas Kantar datiem apvienotā EHR Grupa šobrīd ir populārākā komerciālo radiostaciju grupa pēc aptvertās auditorijas. Turklāt, sākot ar 20.novembri FM frekvencē Ventspilī sāks raidīt EHR grupai piederošā un internetā populārā radiostacija EHR Latviešu Hiti, kas līdz šim darbojusies tikai tiešsaistes režīmā internetā un EHR mobilajā aplikācijā. Turpmāk EHR Mediju Grupā ietilps trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas SuperHits, Eiropas Hitu Radio un EHR Latviešu Hiti, kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas EHR Russkie Hiti un Retro FM Latvijā.

image 1

Aizvadītais 2020.gads ir bijis veiksmīgu pārmaiņu un transformācijas laiks, kurā esam ieguldījuši nozīmīgus radošo ideju un cilvēkresursus EHR Grupas darbības modernizēšanai un efektivizēšanai. Šobrīd turpinām strādāt atbilstoši mediju grupas apstiprinātajam piecu gadu attīstības plānam ar nu jau pieciem zīmoliem. Attīstības plāna ietvaros no pērnā un šī gada peļņas esam iegādājušies Retro FM Latvija, darījuma summa  noslēgumā  būs ap 500 tūkstošiem eiro. Augstu novērtēju gan radiostacijas piedāvāto saturu, gan vērtīgo Retro FM profesionāļu komandu. Radiostaciju turpināsim attīstīt EHR Mediju Grupas ietvaros,” darījumu komentē ilggadējais mediju speciālists Guntars Traubergs, EHR Mediju Grupas valdes loceklis, attīstības un produktu vadītājs, kurš EHR pievienojies pagājušajā gadā globālās pandēmijas izraisītās krīzes pārvaldīšanā un uzņēmuma pārveidošanā.

image 2

image 3

Retro FM Latvija ir otra lielākā komerciālā radiostacija Latvijā, kas raida krievu valodā, atbilstoši klausīšanās laika nedēļā Kantar datiem “Pavasaris – Vasara 2021”. Saskaņā ar Kantar pētījumu Retro FM Latvija kopējā nedēļas auditorija aptver 256 tūkstošus radioklausītāju. Retro FM Latvija ir dinamisks un spilgts radio, kas apvieno visplašāko auditoriju un vairākas klausītāju paaudzes. Radiostacija atskaņo 20.gadsimta 70-to, 80-to un 90-to gadu lielākos hitus, kas iekļaujas starptautiskā radio projekta franšīzes līgumā.

Retro FM Latvija lieliski papildina Grupas esošo auditoriju un padara EHR Mediju Grupu par sasniegtās auditorijas līderi ne tikai reklāmdevējiem atraktīvajā 16-50 vecuma grupā, bet nu arī kopējā 16 – 74 gadu vecuma auditorijā.

image 4

Latvijas mediju tirgū turpinās konsolidācijas procesi, kurus paātrinājusi globālās pandēmijas ietekme uz ekonomikas procesiem. Kopumā konsolidācijas procesus komerciālo mediju segmentā novērtēju pozitīvi, jo tie ļauj konsolidēt finanšu līdzekļus un apkopot radošās idejas, cilvēkresursus jaunu mediju projektu izstrādei un īstenošanai. Kopā ar tehnoloģisko attīstību notikušās pārmaiņas mediju patēriņā aizvadītajās desmitgadēs varam raksturot kā digitālās ēras mediju plurālismu. Šie procesi notikuši kopsolī ar patērētāju pieprasījuma transformācijām, vēloties saņemt saturu dažādās platformās un radošos formātos. Tas ir radījis jaunus izaicinājumus kā radošajā, tā arī finansiālajā plāksnē, jo būsim atklāti – mediju tirgū mēs jau sen esam ierauti globālajā konkurences cīņā par cilvēku prātiem un sirdīm. Rūpīgi strādājot ar arvien jaunu saturu, mēs cīnāmies par Latvijas iedzīvotāju saglabāšanu Latvijas mediju telpā,” uzsver Ričards Zakss, EHR Mediju Grupas valdes priekšsēdētājs un radio grupas līdzīpašnieks.

image 5

EHR Mediju Grupā ietilpstošā radiostacija Eiropas Hitu Radio atskaņo Eiropā aktuālāko mūziku un vieno 392 tūkstošus klausītāju dažādās vecuma auditorijās un pārliecinoši populārāko – Latvijas jauniešu vidū. SuperHits EHR atskaņo aizvadīto 20 gadu muzikālos hitus un pulcē 274 tūkstošus lielu auditoriju, savukārt EHR Russkie Hiti apvieno 229 tūkstošus krievu valodā skanošas mūsdienīgas mūzikas cienītāju Latvijā. Turpmāk EHR Mediju Grupa nedēļā sasniegs 655 tūkstošus lielu uzticīgu auditoriju, kas ir aptuveni puse no visiem Latvijas radio klausītajiem.

image 6

Domāju daudzi būs pamanījuši EHR aktivitātes sociālo tīklu platformās, īpaši TikTok,  ne vien muzikāli izklaidējot radio frekvencēs, bet arī piedāvājot jaunu un radošu video saturu, kādu pieprasa arvien lielāka sabiedrības daļa visā pasaulē. Īpaši vēlos izcelt mūsu EHR mobilo aplikāciju, kas ar 50 tūkstošus lielu auditoriju ir populārākā radiostaciju aplikācija Latvijā. Nozīmīgi mūsu digitālās attīstības pieturas punkti ir jaunie Youtube šovi “Manas dzīves SuperHits”, kura ietvaros runājam ar Latvijā cienītām un ievērojamām personībām, un “SuperHits Līga”, kurā neierastā veidā sacenšas hokejisti ar mūziķiem. Savukārt, kā topošo projektu ar pozitīvu sociālo efektu vēlos pieminēt – Jauniešu ziņas, – kas jaunajai paaudzei saprotamā un emocionāli pieņemamā formā informēs par nozīmīgākajiem jaunumiem Latvijā,” stāsta Guntars Traubergs.

Lejupielādē EHR aplikāciju jau tulīt!

Saistītie jaunumi

Layer 1 ic-down-white ic-refresh-white ic-star-white