Bruno Marsa "24K Magic" tūre iekasējusi jau 240 miljonus

Publicēšanas datums : 21.04.2018

Vērienīgā koncerttūre, kura joprojām turpinās jau ir paspējusi pārdot vairāk nekā 2.3 miljonus biļešu. 

Bruno Marss (Bruno Mars) ir viens no pelnošākajiem tūrējošajiem māksliniekiem, spriežot pēc jaunākajiem “Karstāko koncerttūru” (Hot Tours) datiem. Tikai par koncertiem Latīņamerikā un Austrālijā, kur uzsākās viņa “24K Magic” tūres otrais piegājiens, mūziķis iekasējis 28 miljonus ASV dolāru. Šī summa palīdzējusi tūres kopējai peļņai sasniegt iespaidīgus 240 miljonus ASV dolāru, pārdodot vairāk nekā 2.3 miljonus biļešu kopš tūres sākuma 2017. gada martā. Un šī summa vēl pieaugs, jo tūre nav galā. 

Marss šobrīd sniedz koncertus Āzijā un uzturēsies šajā pasaules malā līdz pat maija vidum. Tam sekos pilna vasara ar šoviem lielākajos Eiropas mūzikas festivālos un visbeidzot tūres noslēdzošā daļa Ziemeļamerikas arēnās rudenī līdz pat oktobra beigām. 

image 1

 

Lūk, top 10 šā brīža lielākās pasaules koncerttūres, spriežot pēc “Hot Tours” jaunākajiem datiem, kas publicēti 2018. gada 17. aprīlī: 

1. Bruno Mars: $28’451’007 laika posmā no 2018. gada 31. janvāra līdz 29. martam;
2. Luis Miguel: $14’861’608 laika posmā no 2018. gada 21. februāra līdz 26. martam;
3. Depeche Mode: $7’598’275 laika posmā no 2018. gada 11. līdz 13. martam;
4. Eagles: $5’286’412 laika posmā no 2018. gada 23. līdz 24. martam;
5. Phil Collins: $4’983’360 laika posmā no 2018. gada 6. līdz 10. martam;
6. Sam Smith: $4’755’660 laika posmā no 2018. gada 6. līdz 10. aprīlim;
7. Maluma: $4’191’061 laika posmā no 2018. gada 6. līdz 11. aprīlim;
8. Pearl Jam: $3’324’380 laika posmā 2018. gada 21. martā;
9. Enrique Bunbury: $2’987’974 laika posmā no 2018. gada 20. februāra līdz 8. martam;
10. Jay Chou: $2’116’190 laika posmā 2018. gada 7. aprīlī. 

Saistītie jaunumi

Layer 1 ic-down-white ic-refresh-white ic-star-white